Descobriu aquest encantador adossat a Pilar de la Horadada, on el confort s'uneix a l'estil modern. A tan sols 1800 metres de la platja, aquesta propietat ofereix tres lluminoses habitacions i tres banys plenament equipats. Gaudeix d'àmplies terrasses que superen els 20 m² cadascuna i un espectacular solàrium privat de 36 m² equipat amb cuina d'estiu ideal per a barbacoes inoblidables entre amics o familiars.
La piscina privada de 9 m² et permetrà refrescar-te durant els calorosos dies estiuencs mentre gaudeixes del pati enjardinat al costat. Amb acabats elegants com fusteria blanca lacada i terres porcellànics, la teva nova llar també compta amb aire condicionat fred/calor sense cost fins al juny del '26 gràcies a la nostra oferta exclusiva; i instal·lacions fotovoltaiques que reduiran les teves despeses energètiques són altres importants beneficis addicionals.
A més, tindràs accés proper a restaurants, així com centres comercials essencials, hospitals i col·legis Aquesta és una oportunitat única!